سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سررسید وزیری 1404 + نکاتی هنگام خرید آن

هر ساله سررسید وزیری و سررسید اروپایی جزو آن دسته از سررسیدهایی هستند که مخاطبان و مشتریان زیادی دارند و تولید کنندگان آنها را در تیراژ بالا تولید می‌کنند. سررسید وزیری پر کاربردترین سررسید در بین اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها است، چرا که ابعاد مناسب آن سبب شده است که تمام اطلاعات روزانه خود را در آن یادداشت کنید. اگر قصد سررسید وزیری 1404 را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ابعاد سررسید وزیری

ابعاد استاندارد سررسید وزیری 24*17 سانتیمتر است.

حک لوگو بر روی سالنامه وزیری 1404

  •          حک بر روی پلاک فلزی: در این روش لوگو یا برند مورد نظر توسط چسپ مخصوص بر روی پلاک سالنامه و سررسید وزیری 1404 حک می‌شود. پلاک فلزی جلوه زیبایی به سررسید می‌دهد و همچنین باعث جذب مشتریان و مخاطبان زیادی می‌شود.
  •         حک مستقیم روی جلد: در این روش لوگو مشتری به صورت مستقیم روی جلد سررسید و سالنامه حک می‌شود. البته توجه داشته باشید حک لوگو به صورت مستقیم برای همه جلدها امکان پذیر نیست و ممکن است متریال مورد نظر توسط دستگاه لیزر بسوزد و جلوه قشنگی نداشته باشد.

جلد سررسید وزیری 1404

همه ما در نگاه اول به جلد سررسید و سالنامه نگاه می‌کنیم و قطعا جلدی را می‌پسندیم که از لحاظ کیفیت و ماندگاری حرف اول را بزند. واحد سالنامه گاموت برای تهیه جلد سررسید وزیری از چرم مصنوعی، چرم طبیعی، جیر، گالینگور و سلفونی استفاده می‌کند.

کاغذ مناسب سررسید وزیری 1404

واحد سالنامه گاموت در تولید سررسید وزیری 1404 خود از کاغذ تحریر کرم یا سفید رنگ استفاده می‌کند.

سفارشی سازی سررسید وزیری 1404

سفارشی سازی سررسید 1404 به تیراژی که سفارش می‌دهید بستگی دارد در ادامه به سفارشی سازی سررسید وزیری 1404 می‌پردازیم.

 

چاپ ترام در سررسید وزیری

چاپ ترام را می‌توان به صورت تک رنگ یا چهار رنگ متناسب با سلیقه مشتری اجرا کرد. چاپ ترام به سفارش دهندگان این امکان را می‌دهد لوگو و برند شرکت خود را در تمام صفحات سررسید چاپ کنند.

آستر بدرقه در سررسید وزیری

آستر بدرقه نقش مهمی در زیبایی سررسید و سالنامه دارد، چونکه هنگام باز کردن آنها اولین چیزی که به چشم می‌خورد آستر بدرقه است. مخاطبان هنگام سفارشی سازی آستر بدرقه سررسید وزیری می‌توانند لوگو یا برند شرکت خود را در آن چاپ کنند.

لت گلاسه در سررسید وزیری

چاپ لت گلاسه یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای سفارشی سازی سررسید وزیری است. مخاطبان می‌توانند اطلاعات شرکت یا برند خود را در آن چاپ کنند. پیشنهاد ما این است لت گلاسه را در ابتدای سررسید قرار دهید تا مخاطبان در اولین نگاه اطلاعات شما را ببینند.  

مطالب مرتبط:

تقویم رومیزی 1404

ست مدیریتی 1404